Francisco recept

San Francisco

Skaka ihop ingredienserna. Serveras med is i highball-glas. 4 cl Vodka. 2 cl Crème de Bananes. 15 cl apelsinjuice
San francisco - Golden gate bridge - båttur

En riktigt härlig dag har vi haft i en fantastisk stad, jag gillar redan San francisco trots att jag ännu bara sett en glimt av den stora, vackra staden
San Francisco Sourdough

Blanda alla ingredienser till surdegen och låt stå på varm plats i 2 dygn. Blanda den varma mjölken med jäst, socker och den lilla mängden vetemjöl och rör om

San Francisco versus Nelson

Så San Francisco versus Nelson. The post San Francisco versus Nelson appeared first on Mikaela - in the world

San Francisco.

San Francisco. Jag blir helt pirrig i hela kroppen när jag tänker tillbaka på resan vi gjorde till San Francisco

San Francisco

Igår åkte vi från ett litet litet samhälle till San Francisco. San Francisco. Igår hann vi inte med så mycket förutom att gå till på pier 39, äta middag och gå på ett akvarium där jag klappade en haj

San Francisco dag 2

Igår var vi i San Francisco en hel dag, vi åkte sightseeingbuss med en väldigt underhållande guide och vi drog ner medelåldern på bussen
Vi börjar i San Francisco

14-17 september 2013Vi landade vid 19-tiden, tog en dusch på hotellet och sen gick vi ut o åt hummersoppa och fantastiskt goda små ostron på en mysig resturang på Market street nära hotellet

Snart en ny dag i San Francisco

Snart en ny dag i San Francisco. Idag tänkte vi åka buss runt hela staden, den kommer ta över 2 timmar och man kan hoppa av och på vid alla sevärdigheter

Hej från San Francisco :)

Hej från San Francisco. Han kom själv från San Francisco och tipsade oss om mycket. ). Efter en lång flygtur var vi äntligen framme

SMEKMÅNAD DEL 1 - SAN FRANCISCO

Första dagarna spenderades alltså i San Francisco och på Hotel Union Square. Det är dyrt att bo i San Francisco, det är dyrt att bo överallt i det här området och fast att man betalar ganska mycket per natt kan man ha oturen att hamna på ett mindre vettigt hotell med osköna sängar, skit i hörnen, unken lukt och med fönster som inte sitter fast i väggen (se längst ner för varning för ett hotell)

first night in San Francisco.

first night in San Francisco. san francisco . 2016-09-11 @ 15. 06 /. • Allmänt /. • Resor /. USA /. california /. kalifornien /

Sunday in San Francisco.

Sunday in San Francisco. san francisco /. 2016-09-17 @ 11. 21 /. • Allmänt /. • Resor /. Första gången i San Fran på en söndag

Cykeltur i San Francisco.

Cykeltur i San Francisco. san francisco . 2016-09-18 @ 09. 33 /. • Resor /. • USA /. Okej, gör er redo för mååånga bilder på Golden Gate

Vykort från San Francisco

Jag är i San Francisco, resan gick jättebra och jag kom fram till ett soligt San Francisco och hade tänkt check in men det gick inte, mitt namn var inte på bokningen så det var bara att lämna väskorna och bege mig ut och vandra